Khamis, 5 Mei 2011

DRAMA FEVER

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia
Mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa Cik Blog nie x update2 blog dia lagi....
Okeylah hari ini saya nak bagi reasonnya...

Sebenarnya saya terlibat dalam 1 Drama...
Tajuk???
Drama Form 2....

Sebenarnya saya nak masukkan semalam...
Tpy suddenly saya lupa password...
Tuh yang lambat...

Nie saya nak share picture dgn kamu semua



Afwan di-make up oleh Zaty



Fatin Hud cute...

while sabin make up Hamizi and Haziq ...
Emir stole my crown...
tgk la tuh comel x??



Cukup tak melntik??

We are not LOSER but we're LiSa

nie gambar saya dengan pakwe saya...hensem x dia??:P (just kidding)


budak chubby dengan Fadzlon

Hakim + King 


Bapa mithali...
pfft_Mizi ; Anak aku mcm suke jerk ngn ko...:P



Okeyhlah...sebaai tutup tirai entry kali nie...saya nak tlis pantun...dah kena jangkitan Hazim Asisul...Drama Rumpelstilskin idaman kami,Terima Kasih daun keladi....Saya sayang semua ketat2 kecuali musuh dalam selimut saya
Saya suka awak yang baca entri saya :)

1 ulasan:

NUR FATIN HUMAIRA BT JAMALUDIN berkata...

fULLY hOPE NEXT TIME ADE LAGI

Catat Ulasan

 
Ini blog Nur Fatin Humaira.